dinsdag 30 september 2014

Getting around...

Ma 29 sep
We zijn naar Jody op bezoek geweest. Jody is een zus van Peter Ter Weeme, waar ik mee aan Nimbas studeerde. Hij woont zelf al weer een poos in New Delhi, India. Het was heel erg gezellig en het voelde alsof we elkaar al lang kende. Dat is wel mooi, zo even uit je rol van tourist stappen, en gewoon even kletsen in een woonkamer die voelt alsof je in Nederland bent :-) Ze woont er mooi, met een mooi uitzicht. Niet alles is even makkelijk zo in het leven, daar zijn we het over eens. Je kunt een hoop pech hebben, en hoe ga je daar mee om? Ze doet dat best knap!
Het is toch wel heel mooi wonen in Vancouver zegt ze, het is een goede plek om te zijn. Ze belooft dat ze langskomt als ze weer een keer in Nederland is. 

Aan het eind van de middag hebben we de zon zien ondergaan in een restaurant met een mooie naam: Cloud 9. Het is een restaurant dat in een uur helemaal ronddraait, zodat je een mooi uitzicht hebt over de hele stad!
Ik krijg van Marianne een mooi cadeau als verassing in het restaurant, een hele mooie stropdas! En ze zingt samen met de man die ons bedient het “Happy Birthday”:-)  Ik ben per slot van rekening morgen jarig en in Nederland ben ik dus al jarig! Dat zie ik aan de felicitaties in Facebook als we in het hotel terugkomen… Terwijl voor ons de 30e september nog moet beginnen… De eerste cadeautjes zijn er al, naast de stropdas kreeg ik zowaar twee toetjes van de kelner, met in chocoladeletters Happy Birthday erop!



1 opmerking:

  1. Hoi Jaap, goede reis terug en goede verjaardag. Ik heb genoten van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen